Ict-support
IT wordt steeds complexer. Maakt u zich zorgen hoe u dat allemaal op moet volgen? Laat uw zorgen wegnemen door ons bedrijf! Wij zorgen ervoor dat u zich kan focussen op wat belangrijk is: uw medewerkers en uw klanten. Ontdek op welke manier we ict-support aanbieden.
Onze verschillende diensten qua ict-support
Monitoring
Wij houden uw omgeving continu in het oog in ons datacenter. Wordt er een storing gedetecteerd? Dan krijgt onze helpdesk hiervan direct een melding en wordt een support-ticket aangemaakt.
Proactieve support
Is uw back-up geslaagd? Zijn er updates of patches? Is uw antivirus volledig functioneel? Als uw IT-partner houden we u er proactief van op de hoogte.
Helpdesk
U kunt altijd rekenen op onze ervaren medewerkers. Dit kan telefonisch, per e-mail of via onze support-portal. Kan uw probleem niet vanop afstand opgelost worden? Dan komen we naar u toe!
Rapportage/ advies
Dankzij onze portal heeft u op ieder moment een overzicht van de status van uw tickets. Op regelmatige tijdstippen zitten we met u samen om onze dienstverlening te evalueren én u te adviseren. Is het bijvoorbeeld tijd om uw IT-infrastructuur een upgrade te geven? Dan bekijken we samen de mogelijkheden. We bieden verschillende types software aan zoals Azure of Visual Studios. Bovendien helpen we u deze te beheren met Software Asset Management.
DIY, DIT of DFY?
Voor het operationele beheer bieden we u de volledige vrijheid.
DO-IT-YOURSELF
Uw eigen IT-team doet het beheer zelf
DO-IT-TOGETHER
Datacore en uw IT-team doen het beheer samen
DONE-FOR-YOU
Datacore doet het volledige operationele beheer
Reken op ons voor support op maat
Wilt u er zeker van zijn dat alle IT-gerelateerde zaken binnen uw bedrijf lopen zoals het hoort? Of wenst u bijvoorbeeld over te schakelen op de
Public Cloud? In beide gevallen staan wij voor u klaar met ict-support op maat .
Vul
het contactformulier in, bel naar +32 3 432 99 90 of stuur een e-mail naar
info@datacore.be.